فروش گاز co

فروش گاز co
فروش گاز co
                     

فروش گاز co

       

گاز co قابل اشتعال و سمی، بی رنگ و بی بو است. گاز co در حضور دی اکسید کربن و رطوبت باعث خوردگی میشود. چگالی گاز مونوکسید کربن از هوا بیشتر است. گاز مونوکسید کربن با فرمول CO وزن مولکولی 01/28 نقطه ذوب 207 درجه سلسیوس و نقطه جوش 192 درجه سلسیوس گازی است بی رنگ و بی بو که حاصل احتراق ناقص زغال و سوخت های فسیلی است.

گاز co

حد طبیعی آن در هوا 0/01-0/2ppm ( حجمی ) است. در مناطق شهری معمولا زیر 17ppm است ولی در شهر تهران در ساعات ترافیک و در بعضی مناطق برای کوتاه مدت تا 50ppmالی 60ppm و حتی بیشتر هم گزارش شده است. در محیط های بسته و کارگاه ها غالبا از 100 پی پی ام هم تجاوز می نماید.

مجموعه ابزار نامی (تهران گاز) وارد کننده وتولید کننده انواع کپسول های گاز کالیبراسیون و گاز خلوص بالا می باشد، که یکی از این کپسول های گاز خلوص بالا گاز co است. ما توانسته ایم با کیفیت و قیمت مناسب کپسول های گاز خلوص بالا coرا تهیه و به فروش برسانیم. لازم به ذکر است که مجموعه ابزار نامی تجهیزات جانبی کپسول های گازco از جمله رگولاتر co را با قیمت مناسب به فروش می رساند. برای خرید کپسول های گاز مونوکسید کربن و تجهیزات آن می توانید از طریق تماس با کارشناس فروش اقدام نمایید.

اثرات مهم گاز co بر روی انسان ، گاز co از هوا سبکتر می باشد و در قسمت های فوقانی محل های سرپوشیده بیشتر تجمع می کند. در گاز مونوکسید کربن یک پیوند سه گانه کربن را به گاز اکسیژن متصل می نماید که طول آن حدود 112.8 پیکومتر می باشد.

علت اهمیت گاز co

این گاز اگر چه سبک‌تر از هواست اما دارای قابلیت انتشار بسیار زیادی در محیط بوده و به سرعت متراکم می‌شود. ازآنجاکه تمایل این گاز برای ترکیب با هموگلوبین خون ما 250 برابر بیش از اکسیژن است لذا با بالا رفتن درصد آن در هوای اتاق، به‌سرعت باعث ایجاد مسمومیت خواهد شد و اکسیژن‌رسانی به بافت‌های مختلف بدن ازجمله مغز و قلب را دچار اختلال می‌نماید که به علت بی‌رنگ و بی‌بو بودن این گاز co، ممکن است وجود آن در محیط تا زمان ایجاد علائم مسمومیت شدید موردتوجه واقع نشود. لذا سریعا باعث مسمومیت شده و سیستم عصبی فلج می کند. در نتیجه قدرت هرگونه اقدامی از مسموم سلب شده و سپس بیهوش می شود. و در غلظت های بسیار زیاد این گاز مونوکسید کربن ، فرد به اغماء رفته و اگر از محیط خارج نشود به مرگ تن در می دهد.

رفتار با انسان مسمون شوده به گاز مونوکسید کربن

– درصورت امکان اکسیژن دهی به فرد مسموم شده
باز نگه داشتن راه‌های هوایی و تماس با اورژانس ۱۱۵ در مراحل بعدی درمانی باید مورد توجه قرار گیرد.
به یاد داشته باشید که خارج کردن افراد مصدوم از محیط آلوده و قرار گرفتن در محیط باز از مهمترین اقدامات پیشگیرانه محسوب می‌شود.

فروش گاز co

جهت دریافت قیمت، مشاوره و خرید گاز فوق می توانید با مجموعه تهران گاز تماس حاصل فرمایید.

گاز مونوکسید کربن

از گازهای خطرناک کا باعث کشندگی خواهد شد می توان به این گاز اشاره نمود. گاز مونوکسید کربن را همیشه با علامت خطر و اسکلت خواهیم دید تا از شدت خطرناک بودن آن مطلع گردیم. در فصل سرما این گاز باعث کشته شدن هموطنان بسیاری خواهد شد.

در زمستان با وارد شدن فصل سرما ، مردم عزیز برای گرمایش خانه اقدام به نصب بخاری های گاز سوز خواهند شد که منجرب تولید گاز co یا همان مونوکسید کربن ایجاد خواهد شد که در صورت عدم رعایت نکاتی ایمنی باعث مرگ خواهد شد.

از این گاز در شرایط مختلف استفاده های مفیدی نیز خواهد شد . خرید گاز مونوکسید کربن را می توانید از مجموعه تهران گاز تهیه نمایید ، این محصول با قیمت مناسب در کپسول مونوکسید کربن با رعایت نکاتی ایمنی و استاندارد به فروش میرسد.

پرینت صفحه
021-66757125