کاربرد گاز کلر

کاربرد گاز کلر
               کاربرد گاز کلر
                     

کاربرد گاز کلر

       

گاز کلر یک عنصر از گروه هالوژن هاست با نماد شیمیایی Cl و عدد اتمی 17، گاز کلر بوی بسیار بد و خفه کننده ای دارد و بسیار سمی است. گاز کلر چگالی بیشتری نسبت به هوا دارد در نتیجه به سطح زمین نزدیک تر است . کاربرد گاز کلر به عنوان عاملی اکسید کننده ، سفید کننده و گندزدا در صنایع مختلف رایج است.

بشترین کاربرد گاز کلر :

گاز کلر با خاصیت ضد باکتری و گندزدایی که دارد در تصفیه آب آشامیدنی ، تولید شوینده ها ، گندزدایی و ضد عفونی کننده ها بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. کاربرد گاز کلر در تولید محصولات کاغذی برای سفید کردن خمیر کاغذ، مرسوم است. همچنین از گاز کلر در تولید رنگ ها، رنگدانه ها ، مواد غذایی و حشره کشها و … استفاده میشود.

کاربرد گاز کلر در صنعت :

فرآورده های نفتی مثل پلاستیک با استفاده از گاز کلر تهیه میشوند. کاربرد گاز کلر در تهیه داروها ، تولید منسوجات ، تهیه حلال ها و تهیه گاز خردل بسیار حائز اهمیت است. از دیگر کاربرد گاز کلر میتوان تهیه ی کلرات ها ، کلروفرم و تترا کلرید کربن و همچنین به عنوان یک عامل مهم در استخراج گاز برم نام برد. گاز کلر یکی دیگر از گاز های پر مصرف در بسیاری از صنایع و همچنین در مسائل روزمره زندگی انسان میباشد که به اشکال مختلف تهیه شده و به مصرف میرسد. محصول خود را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید و آسوده خاطر بمانید.

ابزار نامی _ تهران گاز آماده ارائه محصولات با کیفیت و تنوع بالا و قیمت مناسب به همکاران محترم میباشد.

برای ارتباط با مدیران فروش وکسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق سایت:

www.abzarnami.com

وشماره تماس های :

02166757121-25

با این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

پرینت صفحه
021-66757125