گاز هلیوم

چگونه بادکنک را پر کنیم
چگونه بادکنک را پر کنیم
                     

چگونه بادکنک را پر کنیم

       

در زمان جشن ها دغدغه مردم شده پر کردن بادکنک ها به روشی که بشه اونارو در ارتفاع نگه داشت. چگونه بادکنک را پر کنیم موضوعیست که در این قسمت میخواهیم روش استفاده از یک گاز معمول را به شما بیاموزیم.

چگونه بادکنک را پر کنیم

اشخاصی به روش معمولی با استفاده از دهان اقدام به پر کردن هوا داخل بادکنک میشن که در واقع فقط پرشده و به پایین ترین نقطه خواهد نشست.

تعریف و کاربرد گاز هلیوم
تعریف و کاربرد گاز هلیوم

این کار برای جشن های خوب نیست و کاری سادست که در خصوص بادکنک های معمولی انجام میشود.

برخی دیگر از تلمبه برای اینکار استفاده می کنند که راحت است ولی به دلیل ورود هوا با داخل بادکنک بالا نخواد رفت و به پایین ترین قسمت سطح زمین خواهد آمد.

نوعی که در آن استفاده میشود از گاز هلیوم است که درون بادکنک های فویلی شارژ میشود و به دلیل سبک بودن جرم مولکولی این گاز ، بادکنک در نوع های مختلف به بالاترین نقطه خواهد رفت.

بیشتر با این گاز آشنا شوید : گاز هلیوم

این گاز در جهت بالا بردن بادکنک ، بالن بسیار استفاده میشود و قیمت بالایی دارد. البته مجموعه ابزار نامی در جهت میزان گاز مورد نظر مشتریان اقدام به شارژ کردن در کپسول با سایز های کمتر نموده تا قیمت مقرون به صرفه ای برای مشتریان صورت پذیرد.

اینکه چه سایزی را خریداری کنید با توجه به تعداد و نوع بادکنک که قرار است استفاده کنید ، متفاوت است. در برخی سیلندرها 20 عدد و در برخی دیگر 50 عدد بادکنک می توان پر کرد.

پرینت صفحه
021-66757125