کجا کپسول آرگون پر می کنند

کجا کپسول آرگون پر می کنند
کجا کپسول آرگون پر می کنند
                     

کجا کپسول آرگون پر می کنند

       

ابزار نامی در زمینه پر کردن کپسول ها با ارگون می باشد. کجا کپسول آرگون پر می کنند ؟ اگر به دنبال مکانی برای شارژ کردن سیلندر خود هستید ، با توجه به اینکه گاز فوق دارای دسترسی عمومی می باشد. می توانید در تمام کارخانه این کار را انجام دهید.

کجا کپسول آرگون پر می کنند

اکثر کارخانه های شارژ گاز و همچنین مجموعه های فعال در این زمینه قابل انجام است . ابزار نامی یکی از مجموعه های فعال در این زمینه می باشد.

درباره این محصول بخوانید : کپسول آرگون

در زمان پر کردن تمامی موارد ایمنی در خصوص سیلندر شما مورد توجه قرار خواهد گرفت. در صورتی مخزن شما از اعتبار برخوردار نباشد ، از پر کردن جلوگیری می شود.

در خصوص اینگونه مخازن ، تست مجدد انجام میگردد و هزینه تست دریافت خواهد شد.

مخازنی که از استقامت خود را از دست داده باشند. در زمان تست باعث از بین رفتن خواهند شد و تمام مسئولیت به عهده صاحب سیلندر می باشد.

علاوه بر شارژ آرگون با گرید صنعتی ، قابل انجام با میزان خلوص یا گرید سفارشی مشتریان نیز می باشیم. استفاده از گاز فوق علاوه بر صنعت در زمینه آزمایشگاهی نیز کاربرد دارد که دارای خلوص متفاوت می باشد.

  1. از باز ماندن شیر کپسول Argon خود داری کنید.
  2. در هنگام حمل و نقل کپسول Argon با وسیله نقلیه آنرا در جای خود ثابت و محکم کنید تا از پرت شدن به طرفین و وارد آمدن ضربه به بدنه کپسول آرگون جلوگیری شود.
  3. از برخورد اشیاء تیز و برنده با بدنه کپسول گاز آرگون جلوگیری کنید.
پرینت صفحه
021-66757125